woensdag 27 oktober 2021

Trippel

Laatste halte
Helaas gaat dit niet over een lekker biertje maar over een drukke dag waarbij ik drie bezoekjes aflegde.

Het begon met een visite aan mondhygiëniste en tandarts waar ik wel een clean bill of health kreeg maar toch een vervolg bezoekje mag afleggen. De hulzen van enkele tanden zijn zover afgesleten dat de tandenborstel de boel gaat beschadigen dus die gaat mijn tandarts bijvullen. Vervolgens stond een bezoekje aan mijn kapster op het programma want het was de hoogste tijd, mijn haren werden weer te lang. En de dag werd afgesloten met het oppikken van mijn vader, iets dat normaliter in de avond gebeurt maar deze keer was alles heel erg vlot verlopen en kon ik hem al in de middag oppikken. Kortom een drukke dag maar voorlopig hebben we weer rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten