woensdag 6 oktober 2021

Cruisewinkel

Helaas
 Er kwamen weer vakantie mogelijkheden en het werd echt de hoogste tijd om weer weg te gaan. Nu wilden wij al langere tijd een cruise maken en waren de prijzen momenteel heel erg laag dus een en een was twee en besloot ik contact op te nemen met cruisewinkel. Kennelijk was ik niet de enige want ik kreeg te horen dat het erg druk was en dat de wachttijd erg lang was.

Geen nood aan de man want er zijn veel meer vissen in de zee dus probeerde ik cruisetravel. De website zag er qua design echter heel erg hetzelfde uit en het telefoonnummer scheelde slechts op het laatste cijfer dus had ik het idee dat dit best wel eens hetzelfde bedrijf kon zijn, iets waar ik vrij zeker van was na exact hetzelfde bandje gehoord had, alleen met een andere stem. Welnu, kennelijk waren deze toko's niet de snelste oplossing dus er moest een list verzonnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten