woensdag 15 september 2021

Jubileum

Prima tent
 Een Van mijn collega's was twintig jaar bij de zaak en dat betekend onder andere at je met een groepje van je collega's iets leuks maag gaan doen. Zijn keuze was om met enkele collega's een etentje te doen bij Yamas en ik behoorde tot de genodigden.

Zo zaten we om half zes bij Yamas waar we eerst buiten van een drankje genoten (Mythos voor mij) waarna we naar binnen gingen waar een lange tafel voor ons gedekt was. Als eerste kwamen er allerlei hapjes voorbij zoals calamares, tzatziki, keftedes en nog vele andere Griekse specialiteiten. De kunst was om niet te veel te eten want het hoofdgerecht bestond uit een mixed grill met heel veel vlees en een paar frietjes. Slechts de helft van het gezelschap slaagde er dan ook in om de borden leeg te krijgen en toen er ook nog de keuze kwam tussen koffie, thee en ijs was ijs duidelijk de minst populaire keuze, hoe zou dat komen. Het was een uiterst gezellig (en lekkere avond) maar tegen half tien was het toch tijd om naar huis te gaan wat ik dan ook deed met dank aan de eigenaar van het restaurant voor het voedsel en mijn collega voor de uitnodiging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten