woensdag 29 september 2021

File

Oude tijden herleven
Zoals wel vaker was ik ook deze week weer een dagje op kantoor en vertrok aan het einde van de dag richting huis. Ik kwam echter ver voor Amsterdam in iets terecht wat ik de afgelopen anderhalf jaar niet meer gewend was, een file.

Het bleek dat Rijkswaterstaat de A12 voor negen dagen dichtgegooid had en dat betekende dat iedereen opeens over Amsterdam reed. De files waren nog niet van de kwaliteit van vroeger dat je lang stil stond en vervolgens een paar meter reed, je maakte nog wel een beetje vaart. Maar ondanks dat het minder erg was dan vroeger, ik was het totaal niet meer gewend en reed vloekend en zuchtend naar huis terug. Ik denk dat ik de komende acht dagen maar niet op kantoor ga werken want blij wordt ik niet van files weet ik inmiddels weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten