zondag 30 juni 2019

Steve's café

Eigen mokken
Vandaag hoefde er niet gereisd te worden en dat betekende geen wekkers en dus werd er uitgeslapen. En er werd ook heel erg goed uitgeslapen waardoor we het ontbijt in het hotel misten. Iets wat ik niet zo heel erg vond want ik had niet al te veel vertrouwen in het ontbijt van het Howard Johnson hotel. Na het douchen en het aankleden vroeg ik dan ook bij de receptie waar wij een goed ontbijt konden krijgen en zonder aarzelen werden wij verwezen naar Steve's café.

Het werd dus auto instappen, adres van Steve opzoeken, Tom Tom instellen en een klein stukje rijden en we waren bij de dichtstbijzijnde locatie (ze hadden er twee) van Steve's café aangeland. Het was druk maar er waren nog vrije plekken en al gauw zaten we achter koffie en thee, uit de eigen mokken van Steve, een keuze te maken voor het ontbijt. Mijn vriendin ging voor het kleine ontbijt van een sunny side up ei met bacon, toast en hash browns en ik ging voor de dag special die bestond uit een omelet met kalkoen, bacon en avocado met daarnaast fruit en toast. Het eten was top, de bediening uiterst vriendelijk en het café erg gezellig dus we waren zeker niet naar de verkeerde tent gestuurd door de receptioniste van ons hotel. Mocht je in Helena zijn dan is Steve een uitstekende keuze om te gaan ontbijten, wij bevelen hem van harte aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten