woensdag 12 juni 2019

Shoppen

Geliefde winkel
De vakantie begon meteen al goed want er zou geshopt gaan worden en wel in de Seattle premium outlet, die echter wel in een ander dorp lag, namelijk Tulalip..

Mijn vriendin startte meteen bij de Calvin Klein winkel waar er flink toegeslagen werd. Ikzelf kon bij Tommy Hillfiger aardig afstrepen op mijn lijstje want er waren mooie sweaters waar ik er dan ook meteen drie van insloeg en ook sokken en een riem kon ik aan de buit toevoegen. Daarna was het tijd voor de GAP store waar mijn vriendin altijd wel wat leuke dingen voor haarzelf en haar dochter weet te vinden en ook deze keer lukte dat probleemloos. Uiteraard was er ook een foodcourt en daar scheiden onze wegen zich want ik koos voor de Subway en mijn vriendin liet haar oog op de famous wok vallen. Aan een van de tafeltjes kwamen we weer bij elkaar waar we allebei van onze lunch genoten. Vervolgens werden de spullen in de auto geladen en was het tijd voor de tweede ronde shoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten