vrijdag 21 juni 2019

BJ's

Sterak
Het was inmiddels al redelijk laat geworden en de magen lieten van zich horen. Nu is het voordeel van een mooie grote shopping mal dat ze behalve een foodcourt ook echte restaurants hebben en we konden dan ook uit flink wat zaken kiezen.

Nu was mijn oog al eerder gevallen op een combinatie van restaurant en brewhouse met de mooie naam BJ's en ik besloot dat we daar wel een poging konden wagen. Dat bleek een goede beslissing te zijn geweest want men bleek eigen gebrouwen bier te hebben (ik ging voor de hefeweizen) en het eten was meer dan goed te noemen. We kozen helaas voor een voorgerecht en alhoewel de chicken wings in Louisiana saus top waren was het een echte Amerikaans portie dus veel, heel veel. Het resultaat was dat mijn rib-eye nog wel in zijn geheel verdween maar de bij combinatie van steak en spare ribs van mijn vriendin alleen de steak verdween. Als echte Amerikanen namen we de spare ribs dan ook in een doggybag mee terug want weggooien was zonde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten