donderdag 29 februari 2024

Feestje

Er was er een jarig
Wij hadden dit weekend een verjaardagsfeestje dat maar eens per vier jaar gold want de jarige was dat op 29 februari. We arriveerden rond vier uur ter plekke en het was gezellig, niet te druk maar een leuk aantal mensen. Uiteraard was er eten (zowel Thais als een hele mooie en heel erg lekker visschotel van de plaatselijk visboer) en daarvoor verwisselde ik mijn water voor een biertje.

Ik raakte uitgebreid in gesprek met de man van de bruid en het bleek dat wij allebei eind jaren zeventig, begin jaren tachtig voor dezelfde werkgever hadden gewerkt, de post. Ik als vakantie werker tijdens mijn studie en hij als staf medewerker. in die periode. We deelden wat herinneringen aan die tijd maar op een gegeven ogenblik was het tijd om naar huis te gaan. Op naar de volgende party over vier jaar.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten