dinsdag 27 februari 2024

Digitale schoonmaak

Wel met digitaal gereedschap
In de loop der jaren had ik accounts aangemaakt bij allerlei apps en websites waar ik geen gebruik meer van maak. De hoogste tijd dus om alles eens op te gaan ruimen, zowel uitschrijven van de account als verwijderen van de website. En daarnaast het omzetten van de accounts waar ik nog een los wachtwoord heb naar een paswoord app.

Ik begon vol goede moed aan het klusje maar het bleek flink wat werk te zijn want ik had heel wat accounts aangemaakt in al die jaren en van een flink aantal was ik het wachtwoord vergeten. Nu was dar geen probleem want de herstel maatregelen werken prima maar er gingen flink wat uurtjes in zitten. Ik ben nu zo'n beetje halverwege dus volgende week maar eens afronden dan is mijn aantal accounts flink verminderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten