vrijdag 21 april 2023

Ketenstandaard

Mooi doel
Vandaag had ik weer mijn drie wekelijks optreden bij de ketenstandaard om over de nieuwe versie van de DICO standaard te praten. Normaliter is dat op de dinsdag of de donderdag en dat is best wel een dingetje met het verkeer en de drukte op de weg.

Deze keer was het bij uitzondering op de vrijdag en dat merkte ik direct. want ik kon overal doorrijden, nergens was er iets van een file te merken. Ik was dan ook ruim op tijd ter plekke en stelde meteen voor om de sessie voortaan standaard op de vrijdag te doen. Dat werd helaas met argumenten van papa dagen, vrije vrijdagen en andere opmerkingen bestreden dus dat gaat hem helaas niet worden. Ik ben in ieder geval heel erg blij met deze vrijdagse afspraak en hopelijk gaan er meer komen in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten