zondag 23 april 2023

De cruise: Pinnacle Grill

Luxe
Het is nog twee maanden voor de start van de cruise en ik besloot om eens te kijken naar ons gratis diner in een van de luxere restaurants aan boord. Als eerste viel op dat al heel veel volgeboekt was en al mijn gewenste keuzes waren al verdwenen.

Ik ging dan maar als goede tweede voor een diner in de Pinacle grill, het restaurant dat ik ook wilde en receptem heeft van chef David Burke. Het werd een vroeg diner om 17:30 i.p.v. 1800 of 18:30 echter wel aan het einde van de trip zoals ik wilde. Normaal betaal je meer dan $90 extra voor twee personen maar dat werd $0 met ons have it all pakket. Er is echter wel een toeslag voor wat luxere dingen, dus als je een kreeftenstaart toeovegd aan je biefstuk betaal je $10 extra en een wijnarrangement $20 extra, met daar nog een 18.5% fooi over heen. Kortom een gratis diner is het niet helemaal maar zeker wel de moeite waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten