maandag 22 augustus 2022

Lekkage

Het viel gelukkig mee
Vandaag mocht ik een presentatie geven op mijn werk en ik was druk bezig en zat lekker in mijn verhaal en er was ook veel interactie met het publiek. Veel mooier kon het niet worden maar mijn telefoon ging over en uiteraard drukte ik die weg. Hij bleef echter overgaan en het waren zowel mijn vriendin als leden van mijn VVE dus ik vertelde mijn publiek dat ik echt even moest opnemen. 

 Er bleek een flinke overstroming te zijn in ons appartementsgebouw, gelukkig aan de buitenkant, en of ik als bestuurslid iets kon doen. Het enige wat ik kon doen was verwijzen naar onze complexbeheerder en dat zij het moesten oplossen. Die avond thuisgekomen bleek de schade ontzettend mee te vallen, een storm in een glas water zou je zeggen, nu even wachten op de loodgieter om te kijken wat de oorzaak geweest is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten