woensdag 24 augustus 2022

De grote tuinverbouwing

Ik kan er een programmanaam naast zitten
Nadat ik vele jaren terug een collega had die aan een talentenjacht meedeed op tv ben ik nu wederom een collega rijker die schaamteloos meedoet aan een tv programma, in dit geval gaat het om de grote tuinverbouwing waarbij in enkele weken de tuin een complete makeover krijgt op kosten van het programma.

Uiteraard hoort daar stress bij want er moesten heel snel wat muurtjes geverfd worden voor de eerste camera ploeg binnenkwam en ook moest de juiste kleding geselecteerd worden om tijdens de opname te dragen. In tegenstelling to de talentenjacht is het hier echter direct prijs want wat er ook gebeierd je tuin is flink opgeknapt. En alhoewel dit totaal niet mijn soort programma is ga ik uiteraard kijken als de uitzenddatum bekend is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten