vrijdag 22 april 2022

Credit card

Snel hersteld
Voor de vakantie moeten er ook weer ESTA verklaringen aangeschaft worden en daar heb je een credit card voor nodig. Nu heb ik die en wel een splinternieuwe VISA kaart (als in meer dan een jaar oud maar nog nooit gebruikt) en de man met het geheugen als een ijzeren pot had de code uiteraard niet opgeschreven maar was hem dus wel vergeten, misschien wel omdat ik hem nooit gebruikt heb.

De chat van de bank leverde op dat ik dus echt moest bellen en na enige tijd in de wachtrij kwam ik dan ook bij iemand terecht die na het stellen van tal van controle vragen uiteindelijk een nieuwe pincode voor mij liet genereren die binnen twee werkdagen in de bus zou liggen. Even wachten dus en we kunnen weer verder met de vakantie.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten