zaterdag 21 augustus 2021

George de Jong

Na de verbouwing
Mijn vriendin had last van tranende ogen dus brachten we een bezoekje aan onze favoriete opticien om te controleren of haar bril nog wel voldeed. Dat bleek absoluut niet meer zo te zijn dus werd het shoppen voor een nieuwe bril.

Het eerst gekozen montuur bleek de concurrentie probleemloos aan te kunnen want wat er verder ook getoond werd, het viel allemaal af. Vervolgens de glazen en de meting en zij was klaar. Mijn bril was echter ook op leeftijd en dus liet ik ook mijn ogen opmeten. Die bleken bijna gelijk te zijn aan de vorige keer maar hij kwam niet bij George vandaan en het glas was dus ook niet van dezelfde kwaliteit. Ik besloot dus ook een nieuwe bril aan te schaffen en voor mij was niet het eerst montuur de winnaar, het werd tenslotte een titanium model van Blackfin. Glazen en opmeten waren bij mij makkelijker want ik had geen multifocale glazen en na anderhalf uur stonden wij weer buiten. Nog een kleine twee weken en we kunnen onze nieuwe brillen ophalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten