woensdag 9 juni 2021

De notaris

Minpuntje
 Ik kreeg een mail van het door mij gekozen notaris kantoor dat ze opdracht hadden gekregen van de gemeente Amsterdam om mijn erfpacht naar eeuwigdurend om te zetten. Positief want dat is de laatste stap in het volledig in bezit te krijgen van mijn  woning.

Wat echter een stukje minder was, was de boodschap over de navraag bij de bank over mijn hypotheek en het eventueel uitschrijven uit het kadaster want dat zat al bij de door mij geaccepteerde offerte inbegrepen. Op mijn antwoord dat het allemaal al inbegrepen was heb ik nog geen antwoord maar gelukkig heeft het geen haast want we hebben nog tot 6 november om alles definitief te maken en dat duurt nog wel een paarmaanden maar het is geen pluspunt voor de kwaliteit van het notaris kantoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten