woensdag 19 mei 2021

Simon Meijssen

Top tent
 Mijn vriendin is een heel groot fan van bakker Simon Meijssen en dan met name van zijn taartjes en cakes, en na de kerst bij ons zijn mijn ouders dat ook. Aangezien zoetigheid bij mij minder belangrijk is ben ik niet echt fan van Simon maar vandaag is dat veranderd.

Ik eet af en toe een quiche en Simon blijkt die ook te verkopen en dus had mijn vriendin bij haar laatste bezoek twee kleine quiches voor mij meegenomen, kip en kalf. Bij de lunch besloot ik de quiches van kalf op het menu te zetten en die bleek waanzinnig lekker te zijn. De quiche die ik af en toe bij de Albert Heijn haalde verbleekte er volledig bij en heeft dan ook meteen afgedaan. Vanaf nu zit ik ook in team Simon want dit is echt de lekkerste quiche ever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten