donderdag 13 mei 2021

Rood staan

Niet zo netjes
Het was druk met de bancaire post want er kwam nu al een tweede aan maar dan elektronisch en niet via de postbode.

Deze vertelde me dat ik het afgelopen jaar geen gebruik had gemaakt van krediet op mijn betaalrekening (rood staan in vroegere dagen) en dat ze daarom de limiet flink verlaagd hadden. Ik kon het zelf nog verder omlaag brengen, of zelfs helemaal stoppen, maar als ik het weer omhoog wou hebben (bv. naar de oude limiet) dan moesten ze eerst wel een controle uitvoeren of dat wel paste. Nu heb ik het niet nodig en vind ik het prima dat ze het verlaagd hebben maar dat ik dan weer toestemming moet vragen om het terug naar de oude limiet te brengen vindt ik niet echt goede service. Duidelijk minpuntje voor de Rabobank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten