zaterdag 26 december 2020

Vreten op aarde deel 2

Tweede kerstdag was iets uitgebreider want we hadden mijn ouders uitgenodigd om bij ons te komen eten. Dat begon 's middags met een drankje en een hapje (droge worst, gravad lax en toastjes maar daarna was het tijd voor de maaltijd.

Die maaltijd bestond uit een garnalen cocktail, haricots verts met spek, spruitjes, stokbrood  en gourmetten. We hadden een grote schaal vlees van de Sligro meegenomen maar daar bleef helemaal niets van over. De heren hadden er een rood wijntje bij en de dames een witte. Mijn moeder vond het allemaal lekker maar de complete maaltijd werd verslagen door de taartjes bij de koffie die mijn vriendin bij haar geliefde banketbakker had meegenomen, de rest was meteen bijzaak. Na de koffie en het lekkers was de kerst voorbij en bracht ik mijn ouders terug naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten