zaterdag 15 augustus 2020

Boathouse

Belangrijkste onderdeel van de maaltijd
Het was weer tijd om uit eten te gaan en aangezien ik mijn vriendin in Almere moest oppikken werd het dus Almere als restaurant bestemming. Favoriet Loetje bleek al vol te zitten dus we moesten iets anders kiezen en dat werd Boathouse. Dit is een wat luxer restaurant aan de Oostvaaredrsplassen maar het weer stond ons niet toe buiten te eten dus dat werd binnen in een behoorlijk Coronaproof ruimte met looproutes en ruime afstand tussen de tafeltjes.

Onze ober voorzag ons van water, wijn, de kaart en advies en daardoor werd het de proeverij van voorgerechten bestaande uit tomatensoep, brood, zalm, carpaccio, flamkuchen en crispy chicken en dat beviel allemaal heel erg goed. Als hoofdgerecht ging ik voor de ribeye met een Malbec en koos zij voor de mosselen. Wederom was alles top maar na afloop zat ik zo vol dat ik het kaasplankje aan mij voorbij liet gaan maar zij had nog een gaatje voor een bom blanche naast haar muntthee. We gingen meer dan voldaan van tafel en dit gaat zeker niet het laatste bezoek aan de boathouse worden want zowel ambiance, voedsel en bediening riepen om een volgend bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten