donderdag 6 augustus 2020

Airpods

Ik ga voor de bijl
Bij ons thuis is er een duidelijke tweedeling te onderscheiden. Mijn vriendin gebruikt de oortjes van haar iPhone veel en vaak en ik gebruik ze nooit. Ik vind ze niet prettig zitten en dat draadje zit ook alleen maar in de weg.

Toen mijn vriendin besloot om te upgraden naar Airpods was mijn hulp even nodig om te kijken hoe je die aan je telefoon moest koppelen bleek dat een makkie te zijn, zoals je gewend bent van Apple. Nieuwsgierig naar de nieuwe aankoop besloot ik de Airpods ook aan mijn telefoon te koppelen en eens uit te proberen en tot mijn grote verbazing bleken deze wel lekker te zitten in tegenstelling tot de normale oortjes en het geluid was fenomenaal. Kortom er gaat nog een set Airpods komen in ons huishouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten