woensdag 3 mei 2023

Paal 7

Leuke tent
Mijn ode manager was inmiddels al een paar maande vertrokken maar ik miste haar nog steeds dus we besloten om samen te gaan lunchen. Aangezien ik in Amsterdam en zij in Den Haag woont was dat best wel een afstand maar ik had een plekje gevonden dat halverwege onze reisafstand lag.

Zo kwamen we terecht bij Paal7 in Roelofsarendsveen. De roue was makkelijk maar het laatste stuk was best wel spannend want dat ging over krappe binnen weggetjes maar uiteindelijk arriveerde ik ter plekke. Het was, eindelijk, mooi weer dus we hadden een plekje buiten op het terras waar we begonnen met cappuccino en bijpraten en dat vervolgden met de lunch special (soepje, kroketje op brood en melted tuna sandwich) vergezeld door een glas verse jus d'orange. Het was top, mooie plek, lekker eten en drinken en goed gezelschap, we gaan dit zeker herhalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten