woensdag 18 januari 2023

Chips

Veel te lekker
Door mijn neiging om een hele zak chips in een keer leeg te eten halen we geen zakken chips in huis. In plaats daarvan haal ik af en toe een mini zakje want dan kunnen we allebei een bakje chips nemen en is de zak leeg.

Mijn vriendin houdt alleen van gewone zoute chips en dan het liefst in de ribbel variant. Nu verkoopt Lays alleen paprika en zoute chips in de normale variant dus dan worden het ook reguliere zoute chips bij het boodschappen doen. Vandaag wou ik weer een zakje meenemen en tot mijn verrassing was het assortiment uitgebreid met zoute ribbel chips en die gingen dan ook meteen in de boodschappen kar. Nu nog even wachten op de, hopelijk, blije ogen van mijn vriendin als deze in de kast ziet liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten