dinsdag 15 februari 2022

Opleiding

Niet geregeld dus
 Bij het naar huis rijden na het boodschappen doen stond er een hele lange rij bij de stoplichten op het kruispunt. War dichterbij gekomen zag ik dat ze oranje knipperden en dat twee verkeersregelaars druk bezig waren om het verkeer te regelen maar echt efficiënt waren ze niet.

Nog dichterbij gekomen begreep ik waarom ze niet zo efficiënt waren want er stonden er nog een rijtje op de stoep en een politieagent. Kennelijk was ik terecht gekomen in een examen(?) klasje van verkeersregelaars in opleiding en waren de automobilisten het slachtoffer. Gelukkig duurde het geheel maar een minuut of vijf voor ik verder kon maar ik weet nu in ieder geval dat bij de opleiding verkeersregelaar ook pratijklessen horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten