donderdag 16 december 2021

De bunker

Extra beveiliging
Het wordt tijd om te proberen het normale leven weer op te pakken en we beginnen hier met een stukje over vastzittend verkeer met mij erin.

Hier vlakbij zit de beruchte bunker, de rechtbank voor speciale zaken. Veel last heb ik er niet van behalve af en toe een behoorlijk aantal rondcirkelende helikopters maar vandaag reed ik terug naar huis van mijn kapster en was de weg opeens afgezet door agenten, zowel in de auto als te voer. Het bleek om een transport van de bunker terug naar de gevangenis te gaan want op een gegeven ogenblik kwam er een behoorlijke kolonne van gepantserde auto's met zwaailichten voorbij waarna de weg weer vrijgegeven werd. Veel oponthoud had ik niet gehad maar had ik misschien op een autolengte afstand van zware criminelen gezeten?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten