vrijdag 2 januari 2009

Het coco-mat hotel

We stonden voor de deur van ons hotel en liepen naar binnen om te kijken of onze reservering (gedaan door de vrouw van mijn reisgenoot) aangekomen was. Met wat lichte strubbelingen bleek alles te kloppen en konden we inchecken. Aangezien parkeren in de Antwerpse binnenstad net zo soepeltjes gaat als in Amsterdam hadden we ook een reservering voor de parkeer garage van het hotel. Dit bleek een soort kelder onder het hotel te zijn en de afdaling was krap en erg stijl. Ook de plaatsen waren niet echt ruim bemeten maar de auto werd door mij netjes in een van de vakken neergezet en we pakten onze tassen uit de kofferbak om de kamer te inspecteren.

Het hotel was prima, geen al te grote kamer maar erg netjes. Het was echter onderdeel (of exponent) van coco-mat. Dit zijn bedden en beddengoed dat gemaakt is van natuurlijke materialen. Ik heb daar echter niets (zowel positief als negatief) van gemerkt. Ik heb gewoon twee nachten prima geslapen zoals iedereen die mij kent kan bevestigen. Het hotel was daarnaast prima gelegen. Vlakbij de diamant buurt en het station zodat een korte wandeling ons via de Keiysrlei op de Meir bracht, de primaire winkelstraat van Antwerpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten