zondag 17 december 2006

De terugreis

Bij schemerlicht stapten we de bus in en al gauw had deze Düsseldorf verlaten voor de rit terug naar Almere. De groep viel al snel in twee delen uit elkaar. Zij die door alle vermoeienissen van de afgelopen twee dagen al snel in slaap vielen en zij die het weekend goed genoeg doorstaan hadden om gezellig na te praten over de belevenissen.

Onze chauffeur bracht ons probleemloos terug de grens over en zette iedereen af in Almere op de parkeerplaats van mijn werk waar we de vorige ochtend ook vertrokken waren. We namen afscheid van elkaar en ik stapte met twee anderen in mijn auto voor het laatste stukje voor mij, de rit naar Amsterdam. Hier nam ik afscheid van mijn collega en zijn vriendin want terwijl ik naar binnen ging stapten zij in hun eigen auto om de laatste kilometers naar Zaandam af te leggen. Het was een top weekend en ik ben benieuwd welke plannen de PV voor 2007 heeft, 2006 was in ieder geval erg geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten