zondag 22 juli 2001

Venice beach

Na het verlaten van downtown werd er nog een bezoek gebracht aan Target, de grote concurrent van Walmart in de strijd van de nummer een supermarkt in Amerika. Toen we hier langs de boeken afdeling liepen viel mijn oog op de eerste twee delen van Harry Potter een serie waar ik al veel over gehoord had maar waar ik nog geen boek van gelezen had. Deel een en twee waren in een speciale goedkope versie te krijgen en ik besloot dan ook om ze aan te schaffen.

Hierna gingen we naar het strand om onze tweede stranddag van deze vakantie in te zetten. Als je in Los Angeles bent valt de keuze uiteraard op Venice beach en we vonden een mooi plekje op het strand. Naast de zon, de zee en het strand konden we ook genieten van het weerbericht van een lokaal tv station. Die stonde namelijk met een opname wagen achter ons en de presentatrice (geen onaardig exemplaar van het vrouwlijk ras trouwens) oefende haar opname diverse malen vlak naast onze plek. Verder bleken de Harry Potter boeken zowel makkelijk te lezen als prettig te lezen te zijn want ik las het eerste deel uit tijdens onze strand middag en wou eigenlijk al gelijk in deel twee beginnen. Aangezien de middag al voorbij was werd dat niet gedaan maar braken wij onze stek op en haalden pizza en bier om in het hotel van een echte Amerikaanse maaltijd te genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten