zondag 7 juni 2026

The yard house

Prima tent
Voor het tijd was om naar bed te gaan  moest er eerst nog gegeten worden en onze keuze viel op een restaurant dat op loopafstand van het hotel zat, Yard house. We liepen dan ook het hotel uit, staken de parkeerplaats over en stonden voor de deur van deze keten waar wij nog nooit geweest waren.

We werden naar een tafeltje gebracht waar we de uitgebreide bierkaart en de menukaart kregen met de mededeling dat het happy hour was en er dus korting op het eten en drinken goldt, iets waar je als Nederlander meteen een goed gevoel bij krijgt. Ik koos een plaatselijke biertje van de drankenkaart en mijn vriendin hield het bij een miller lite. Als voedsel begonnen we met de poke nachos waar avocado, tonijn, pepers en sriracha mayonaise opzat, gevolgd door wings en een caesar salade. Alles was prima maar de poke nachos zijn eigenlijk een verplichte keuze als je hier komt. Dit gaat een vaste keten worden op onze Amerikaanse trips en waarschijnlijk gaat er deze vakantie nog wel een bezoekje aan een filiaal gebracht worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten