![]() |
| Lokale keten |
Aan ons tafeltje gezeten met onze drankjes werd de kaart bestudeerd en het bleek dat je alles kon bestellen in de formaten klein, medium en groot. Maar waar bij de pizza hut klein nog steeds betekende dat jet het absoluut niet op kreeg in je eentje was een kleine pizza hier slechts vier punten en dan nog niet eens zo heel groot. We bestelden dus een kleine spaghetti, een kleine pizza en een medium salade en dat bleek een schot in de roos te zijn. Zowel qua smaak als qua hoeveelheid en dit was dan ook de eerste (en de laatste) keer dat er niets achterbleef.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten