vrijdag 5 juni 2026

De reis

Onze vogel
De reis naar Amerika verliep erg voorspoedig. Onze taxi was keurig op tijd en bracht ons vlot naar Schiphol waar we al snel onze koffers achterlieten en door douane en security heen gingen. Toen was het tijd voor ontbijt en dat werd een nieuwe plek voor ons, Stach. Verse sapjes, lekkere koffie, water en goede broodjes zorgden voor een gevulde maag en een goede stemming.

Daarna was het wachten tot we aan boord konden gaan van onze vlucht met United Airlines. We zaten in een rijtje van drie maar onze medepassagier verkaste naar een andere plek zodat we lekker ruim zaten. De lunch werd geserveerd en daarna was het tijd voor het amusement en er waren twee films die ik nog niet gezien had, Wrecking crew en de remake van The running man. Zo kwam ik de reis redelijk vlot door en werd ik blij verrast door de cockpit die aangaf dat we de landing gingen inzetten. Ook daarna ging het lekker vlot, met de MPC app waren we snel door de douane heen en onze koffers kwamen vlot van de band rollen. De vakantie kon nu echt beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten