woensdag 10 juni 2026

Indianapolis

Lekker
Met twee uur rijden kwamen we op onze eindbestemming aan en betraden ons tweede hotel, een la quinta. Het zag er beter uit dan ons Hyatt house wat we niet verwacht hadden maar er komen nog meer Hyatt houses dus we gaan zien of die eerste een uitzondering was of de nieuwe standaard is geworden.

Ons diner vond ook deze keer plaats in een keten waar wij nog nooit geweest waren, een Texas roadhouse. We werden naar onze tafel gebracht waarbij de gastvrouw meteen een mandje met verse en dus warme honing kaneel broodjes en liet ons aan de goede zorgen van onze serveerster achter die ons biet, een cocktail en de menukaart bracht.

Dit steakhouse snijdt zijn eigen vlees elke dag vers en het was dus ook geen verrassing dat we allebei voor biefstuk kozen. zij ossenhaas medaillons en ik een mooie entrecote. Daarbij frietjes, salades en groenten om de maaltijd compleet te maken. Tot haar vreugde werd haar vlees met rijst geserveerd en dus waren de frietjes allemaal voor mij. Net zoals gisteren waren wij erg blij met deze nieuwe keten en die gaan we dan ook op zeker vaker terugzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten