 |
| Mooie plek |
We hadden voor de middag een bezoek aan fountain square ingepland, een groot plein in Cincinnati met live muziek, barretjes en uiteraard een fontein. De reis verliep voorspoedig, het parkeren in de garage onder het plein was eveneens een makkie maar het plein bleek niet al te levendig te zijn, vast iets dat veroorzaakt werd door het zeer warme weer. We besloten als eerste om wat aan de hitte te doen en betraden de ijssalon die aan het plein gelegen was en waar men naast de overheerlijke ijsjes ook in het bezit was van een goed werkende airco.
Daarna gingen we terug naar het plein waar we een drankje, plaatselijk bier en cola, bij de fountain bar bestelden en aan een tafeltje plaatsnamen. Terwijl we gingen zitten kwam de muziek er ook aan want de plaatselijke versie van de pianoman was zijn spullen aan het inrichten zodat we ook nog van muziek konden genieten bij onze drankjes. Hij was echter niet dusdanig goed dat we heel lang bleven plakken en daarom werd de terugweg naar het hotel ingezet.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten