![]() |
| De winkel |
De buitenkant bleek een ouderwetse veranda te zijn met schommelstoelen en de winkel had echt een gevoel van vroeger en verkocht heel veel meuk. Achter de winkel lag het restaurant met een huiskamer inrichting uit die periode. Het eten was simpel maar lekker en de porties waren niet de belachelijke Amerikaanse grootte maar gewoon genoeg voor ons. Daarnaast was het ook nog prima van smaak en van prijs, zeg maar het niveau van de Applebees. Na afloop van de maaltijd maakten we nog een rondje door de winkel maar er werd niets gekocht zodat we het hielden bij de aankopen in de outlet/









