|
Gebracht |
Vanochtend moest ik mijn auto wegbrengen voor de reparatie van de deuk en de afspraak was al om 8 uur in de ochtend. Minder erg dan het klinkt want het was exact 7 minuten rijden naar het schadeherstelbedrijf. Ik kwam een minuut voor acht binnen en er stond al een rij aan de onbemande balie waar ik aansloot terwijl iemand koffie voor ons inschonk. Die persoon bleek een van de twee balie medewerkers te zijn en die veranderde na de koffie dan ook van rol, kennelijk start men geen seconde voor acht uur met de klanten helpen.
Bij de mensen voor mij duurde het best wel even met papieren tonen, rijbewijs fotograferen en nog het e.e.a. voor zij klaar waren maar voor mij als lease rijder was het allemaal stukken makkelijker, "mag ik uw sleutel" en "hier hebt u de sleutel van de vervangende wagen" was alles wat er gezegd werd en binnen no time verliet ik dan ook het kantoor om me op de rest van de dag voor te bereiden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten